vineri, 13 martie 2009

Azi...

Sunt stangace.Si ma oftic mereu cand tacamurile sunt puse in partea dreapta.Asa ca i-am spus Catincai ca voi lua tacamul ei.Iar ea ma completeaza spunand:
-Tu iei tacamul meu,eu il iau pe al lui Teo,iar Teo nu se prinde care-i faza. Teo si tacamul! Da!!!

...si il urasc pe soferul ala care asculta muzica in limba spaniola sau ceva pe acolo....si care ma-nvata ca in Salajan sunt oameni dubiosi.Da....

Te iubesc Vivi!La multi ani!Azi ai fost frumoasa!

Smiley canta bine....cred?Omu` e ok ,iar Alex e bun!Si m-am simtit al naibii de bine....doar ca vroiam la baie si nu aveam cum sa ma duc pentru ca era o coada interminabila!

Am ras mai mult decat credeam[ai fost frumoasa]
Teo tot nu se prindea!
Teo a tipat ca pitipoancele dupa SMILEY!
Pitic tipa si ea.....auzeam un stigat de undeva de jos!
Manutzu m-a cucerit![ai fost frumoasa!]
Vei citi Amurg si Luna Noua[te compatimesc]
Deabia am ajuns acasa si am si deschis calculatorul ca sa scriu pe blog!Mi-e somn!
Parca timpul a trecut prea repede!


La multi ani Vivi!

Un comentariu: