duminică, 17 mai 2009

Duminica

Am sfarsit la fel.M-am apucat sa invat si am ajuns tot sa citesc.
Maine am teza la latina.Evident,nu am invatat nimic,asa cum nu invat niciodata.In loc sa invat am terminat o carte de citit.Ca de obicei.A trecut un alt weekend in care am zis ca ma voi apuca de invatat.Totusi,e prea plictisitor pentru mine.
Si afara miroase a vara.Iar eu ar trebui sa fiu interesata de faptul ca maine dau nu-stiu-ce teza.De fapt nu-mi pasa.Nu-mi pasa nici de energia cinetica si nici de aia potentiala,nu-mi pasa ca probabil parasteluta vrea sa ma lase semestru asta.Am 9 pe primu`,deci nu-mi pasa.
E aproape vara.Si vreau sa citesc.
Sunt fericita.Intr-un fel destul de ciudat,dar sunt fericita.
Am plecat.Ma duc sa ma apuc sa citesc alta carte.
As fi vrut sa fie un post mai lung si ceva mai inteligent,dar mi-e lene si cred ca nici nu-mi pasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu