joi, 9 aprilie 2009

Da!

Aproape ca a venit vacanta.De cand astept eu vacanta asta!

Am o saptamana intreaga in care ma pot bucura cu adevarat de primavara.
...o saptamana intreaga in care pot sa uit de orice program sau responsabilitati
...o saptamana in care pot sa fac doar ce vreau eu
...o saptamana intreaga in care voi astepta Pastele
...o saptamana in care pot sa stau afara toata ziua
...o saptamana plina de cumparaturi
...o saptamana relaxanta
...o saptamana in care pot citi cat vreau eu,fara sa ma gandesc ca maine am fizica
...o saptamana in care ma voi trezi foarte tarziu
...o saptamana pe care mi-o doresc enorm.

...si dupa saptamana asta vor urma doua zile in care imi voi aminti ca vacanta e pe sfarsite si voi incerca sa accept faptul ca scoala incepe din nou.[si ca am prima ora latina....:))]
...dar sa nu exageram...scoala nu e un calvar atunci cand incerci sa nu vezi cand treci prin liceu 2 tocilari care se cearta despre cum se face nu-stiu-ce super problema la chimie sau la mate.....

...sunt fericita!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu