luni, 13 aprilie 2009

Timp


Eu una am realizat ca nu-mi pot organiza timpul!

Sunt in stare sa-mi fac o gramada de planuri,sa-mi gasesc o anumita ocupatie pana la ultimul minut al zilei,sa ma gandesc la ce voi face si pana la urma sa ajung sa fac ceva la nimereala.

Pur si simplu nu-mi pot respecta planurile,nu stiu exact de ce.

Pentru vacanta asta de o saptamana imi planificasem fiecare zi....si am ajuns sa fac tot ce mi-a trecut dimineata prin cap.Imi facusem un plan relativ elaborat,in care erau o mie de activitati de facut zilnic,fiecare lucru trebuia facut intr-o anumita perioada&stuff. Evident,cum eu sunt o fire dezordonata si cu capu`n nori,planul meu s-a dus pe apa sambetei si am sfarsit stand pur si simplu degeaba in prima zi din vacanta,iar duminica ducandu-ma la pescuit[si da,n-am prins nimic si m-am uitat ofticata la tata cum prindea fara oprire:-L] lucru pe care nu-l planificasem sub nicio forma.

Azi m-am intalnit cu Nayfeh,una dintre cele mai bune prietene ale mele,pe care nu am mai vazut-o de UN AN![asta era planificata=))]

Cand o asteptam[a intarziat!!!] a aparut Sorin un fost coleg de clasa,pe care nu-l mai vazusem de o vesnicie.Imediat dupa el apare Geosh,tot o fosta colega de clasa care se ducea doar pana la magazin,dar a ramas sa stea de vorba cu noi.Vorbim noi ce vorbim si apare Mariana,tot o fosta colega de clasa.Fiind bucurosi ca ne-am intalnit am inceput sa vorbim tare si sa povestim ce ni s-a mai intamplat de cand nu ne-am mai vazut.Apare in sfarsit Nayfeh si toata lumea o imbratiseaza pentru ca deabia venise in tara.Stam noi ce stam si apar doi fosti colegi,Gaby si Ionut.Intamplarea era dubioasa,pentru ca eram deja 7 fosti colegi de clasa si noi nu planificasem sa ne intalnim.La 5 minute dupa cei 2 baieti apare Silvia,tot o fosta colega ,care e si in liceu cu mine. Eram 8 fosti colegi de clasa,adunati acolo,pur si simplu intamplator.Daca am fi planificam si am fi vorbit dinainte sa ne intalnim,nu am fi fost atatia.

Asa ca de azi inainte nu o sa imi mai planific timpul la minut pentru ca lucrurile de valoare sunt de obicei intamplatoare si neasteptate.

Cred ca daca am fi planificat intalnirea nu m-as fi bucurat atat de mult pe cat m-am bucurat azi din simplul fapt ca ne-am intalnit INTAMPLATOR.
Sa nu uit sa spun ca mi-a fost foarte dor de Nana[Nayfeh]!!!E atat de placut sa-ti vezi un bun prieten dupa un an de zile si sa realizezi cat de dor ti-a fost de el![Te iubesc!]
Vacanta asta va fi una reusita,asta pot spune dupa ce au trecut numai 3 zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu