luni, 1 iunie 2009

E vara

Prietene,de azi a inceput vara!

Si asta ma face foarte fericita.Multi s-au straduit sa imi strice ziua,insa slava Domnului n-au reusit.Printre ei se numara Duna si Pop,dar nu,nu pun eu la suflet orice.

Sunt foarte fericita.Sunt fericita pentru ca a trecut aproape un an,cel mai frumos an de pana acum.Sunt fericita datorita lor,celor care ma intampina in fiecare zi cu un zambet larg pe fata.Sunt fericita pentru ca a trecut un an de Sava.Sunt fericita pentru ca a disparut orice fel de stres si ca de acum ma asteapta decat lucruri ce-mi fac placere.

Sunt fericita datorita celor care m-au facut mereu sa vad partea plina a paharului.Sunt fericita pentru ca e cald,pentru ca e seara.

Sunt fericita datorita lor.Bineinteles o sa incep cu Vivi care a fost mereu acolo langa mine si m-a luat in brate intotdeauna,mereu cand am avut nevoie.Ea,care m-a facut mereu sa sper si sa nu ma dau batuta niciodata,ea,care ma iubeste enorm si pe care o iubesc si eu la fel de mult.Vivi,acea Vivi care m-a invatat ce-i prietenia,increderea in oameni si sinceritatea.

Catinca,Teo si Ioana cu care am ras mereu pana cand nu mai puteam respira.Catinca,cu obsesiile si cu crizele ei-cu acel Dali al ei si numai al ei- .Teo,care niciodata nu se prinde care-i faza si Ioana care e mereu pasnica si care vrea sa faca numai bine.

Nayfeh m-a facut fericita.Chiar daca e departe a stiut cum sa fie macar spiritual aproape de mine.Ea,pe care nu am vazut-o anul asta decat o saptamana ,m-a facut mereu fericita.Si da,mi-e foarte dor de ea.
Cu toate ca e departe si ne vedem atat de rar,va ramane una dintre cele mai importante persoane din viata mea.

Si mai sunt multi,multi oameni care m-au facut fericita cu sau fara voia lor,care-mi sunt prieteni.
Chiar si doamna zambareata de la magazinul din colt mi-a inseninat de multe ori ziua.

E vara,iar asta ma face si mai fericita.

Va multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu