joi, 26 februarie 2009

Turnul Eiffel te imbratiseaza


V-ati imaginat/asteptat vreodata ca atunci cand veti merge la Paris turnul Eiffel sa fie mai mic decat pare in poze, sa vina la voi,sa va imbratiseze si sa va spuna"Ce bine c-ai venit!!!"?Pentru ca,slava Domnului,oricat de aiurita as fi eu,am un dram de gandire realista pentru a nu-mi imagina asa ceva...

Sunt de acord cu entuziasmul unui om care urmeaza sa viziteze un oras pe care doreste sa-l vada de ceva vreme....si gaseste un simplu oras,ca oricare altul [intr-o oarecare masura],nu ceea ce si-a imaginat el....insa.....de la aici pana la un turn prietenos...e cale lunga

Totusi...v-ati asteptat vreodata la asa ceva?[9G-ul va intelege despre ce e vorba]

Un comentariu:

  1. Impresia ca ar trebui sa fie mai mic mi-a dat-o,dar sincer,nu mi-a trecut prin cap sa o sa ma imbratiseze.

    RăspundețiȘtergere