luni, 16 februarie 2009

Valentine`s day sau prostia pitipoancelor nu mai e un mit!

Nu am avut timp pana acum sa intru pe blog si sa scriu despre cum mi-am petrecut ziua de V`s Day.Vineri seara eu si cateva colege ne-am hotarat ca a 2a zi,chiar de V`s day,sa mergem la film,la Plaza.Asa ca sambata ne-am intalnit.Am incercat sa intram in mall,facandu-ne loc printre multimea de oameni si de ursuleti roz sau galbeni[evident acelasi model:))]carati in anumite cazuri speciale in saci de gunoi negri[ce romantic!].
Stabilisem sa mergem la Bride wars,dar cum am ajuns prea tarziu,am stabilit cu un usor regret sa mergem la"Nou venita-n oras"[ numele suna dubios,asa ca nu eram prea sigure cat de ok va fi filmul.]Ne-am indreptat spre sala,printre rasete si glume pe seama multitudinii de jucarii de acelasi fel ce ne inconjura din fiecare parte.
Filmul a inceput,iar langa noi[mai exact langa mine]s-au asezat doua pitzipoance.Eu una[la fel ca si antonia de altfel] credeam ca celebra prostie a pitipoancelor despre care se vorbeste in bancuri e doar un mit.Insa se pare ca ne-am inselat,deoarece realitatea ne-a lovit.Fetele[mai bine zis femei,caci aveau cam 25-28 ani] erau uimitor,fantastic,IREAL de proaste.
Intr-un final filmul s-a dovedit a fi relativ bun,dar nu am reusit sa ne concentram prea mult la el datorita ineptiilor pe care cele doua fiinte le puteau scoate pe gura.
Atunci cand a fost prezentat personajul principal,o femeie de afaceri ce venea sa administreze o fabrica din provincie,ele nu au putut spune decat"Cred ca a dat 1000 de euro sa isi faca freza asa".M-am strambat putin crezand ca e o simpla prostie spusa din greseala.Dar m-am inselat!!!!!!Pe tot parcursul filmului au spus numai tampenii.La un moment dat chiar se certau pe tema"Fata,as putea sa jur ca pantofii lu` aia sunt de la Chanel" "Ba nu fata"[nu exagerez deloc,tin sa va aduc aminte....va poate confirma Antonia].Ca sa nu mai spun ca atunci cand tipa s-a indragostit de un barbat din acel orasel,ele nu au putut decat sa spuna cu o voce afectata"Da` altu` mai urat nu gasea?Bine ca macar are dintii frumosi"[fapt care m-a frapat].
In mod evident,fetele erau mereu pe langa gluma....iar singurul lucru pe care l-au putut observa in film[nici nu vazusem asta] e ca tipa din film a avut aceeasi camasa si la inceputul si la sfarsitul filmului.
La un moment dat,cred ca au vrut sa se dea destepte,pentru ca au inceput sa repete frazele din film[de tipul"eu stiu engleza" si sa exclame afectat "Ewww,sooo grooossseee".Fazele de tipul "Negresa aia e cam neagra[exclama ele mirate cand vad o prajitura]nici nu se mai pun la socoteala.Au fost nenumarate.
Iar la final,cand deja ma durea burta de la ras ,dar eram si trista la gandul ca exista oameni atat de TAMPITI,se aude un zgomot,de parca ceva a cazut pe jos.Imediat blonda ii spune brunetei[evident erau vopsite ....una blonda una bruneta si isi tineau gentile pe mana aia incordata]"Fata cred ca ti-a cazut un accesoriu".Ok,asta e deja prea mult pentru mine.
Dupa ce am iesit de la film ,am vrut sa mergem la Mc,am cautat o masa timp de 30 de minute,apoi ne-am lasat pagubase,hotarand sa ne luam mancare si sa o mancam pe drum.Cand sa plecam,Antonia striga victorioasa"UITE O MASA LIBERA!"[multumim Anto,esti o zea stii bine:P].
Printre glume,chicoteli,povesti,schimbul de baterie dintre mine si Raluca[ca doar avem acelasi telefon],am spus toate pe un ton mutumit,ca ziua a fost foarte tare!Pacat ca am realizat in cel mai direct mod posibil ca Romania se duce de rapa!Peste tot se spune ca invatamantul este o institutie indirect productiva.Ceva ma face sa cred ca in cativa ani,in Romania,invatamantul nu va mai fi deloc productiv,sau poate prea putin.Nu pentru ca in Romania invatamantul e slab,ci pentru ca romanii de varste cuprinse intre 10-22 ani devin cocalari,printese sau pitipoance[eventual si emo]care vor trece mai des pe la coafor sau prin mall ca sa vada si ei[in special ele,ca ei se duc pe stadioane ca sa se injure si sa se bata] vitrinele[pentru ca oricum nu vor cumpara nici macar un nasture]sau eventual un film.E clar! Trebuia sa facem ceva cu Romania!
Asta da zi de Valentine`s Day!

Un comentariu:

  1. bravo lia, incep prin a-ti zice ca e super postarea! din pacate, 'doamnisoare' din acestea sunt tot mai des intalnite printre noi. Poate o sa schimbam, noi 'ăștia' de acum ceva.Poate.Cert e ca traim momentan in 'ultimul trend de Romanie'...si anume o Romanie 'cocalarizata'. TRIST!

    RăspundețiȘtergere